Social media

Kingspan

działania na profilach LinkedIn oraz Facebook mające na celu pozyskanie leadów wśród architektów, oraz klienta ostatecznego

 

W ramach kampanii opracowany został e-book, zawierający mnóstwo merytorycznych treści dla architektów z obszaru projektowania termoizolacji ścian od wewnątrz. W zamian za pozostawienie danych teleadresowych marka chętnie dzieliła się tą wiedzą w celu ułatwienia projektantom pracy z płytą Kooltherm® K17.

Klient:
KIngspan
Wykonane usługi:
Social media, Social Ads

Efekty

Średni koszt leada na Facebooku wyniósł 30 zł. W wyniku miesięcznych działań udało się pozyskać 35 kontaktów, dzięki którym marka dokonała kilku transakcji sprzedażowych. Średni koszt leada na portalu LinkedIn wyniósł 29 dol.

W ramach działań udało się pozyskać 31 kontaktów, z których część także zakończyła się sprzedażą. 

Dodaj komentarz