Profil skupiający środowisko fachowców obfituje w wiedzę i ciekawe rozwiązania budowlane

Profil marki PCI, stworzony od zera, jest jednym z najpopularniejszych w social mediach w swojej kategorii. W ramach opracowanej strategii która zakładała obalanie mitów budowlanych, stworzyliśmy postać brand hero – sympatycznego fachowca Marka, który istnieje naprawdę i jest brand managerem w firmie PCI. Pan Marek ze swojej perspektywy porusza tematykę, która żywo interesuje fachowców – obala mity budowlane oraz pokazuje błędy fachowców, edukując i bawiąc jednocześnie.

Klient:
PCI
Wykonane usługi:
Social media, Social Ads

Postać Marka została wykorzystana celowo – bohater jest znany sporej grupie fachowców w Polsce, dla której organizuje cykliczne szkolenia  i której przedstawia możliwości produktów marki.

Znana twarz, wiarygodne źródło wiedzy, a przede wszystkim możliwość utożsamienia się z fachowcem – to właśnie te wyróżniki stały się kluczem do sukcesu profilu na polu krajowym, ale również sposobem na wyróżnienie się na tle pozostałych profili zagranicznych oddziałów firmy. 

Dodaj komentarz