Stworzenie społeczności fachowców i klienta ostatenczego skupionej wokół tematyki budowy domu z betonu komórkowego

 

Jednym z zadań po przejęciu przez nas profilu było zaktywizowanie ponad 8000 społeczności, która do tej pory prawie w ogóle nie reagowała na to, co marka ma do powiedzenia. Po niemal roku profil rozrósł się o kolejne 2500 fanów, a co najważniejsze – obserwatorzy żywo reagują na każdy wpis reakcjami i komentarzami. Jak to zrobiliśmy?

 

Klient:
Solbet
Wykonane usługi:
Social media, strona WWW

Efekty

Stworzyliśmy Drużynę Mistrzów Ścian! Sympatyczna ekipa brand heroes obala mity budowlane związane z budową z betonu komórkowego, edukuje architektów i fachowców, przekazuje ciekawostki dotyczące samej marki oraz porusza tematykę związaną z budową domu. 

Strategia komunikacji okazała się strzałem w dziesiątkę. Bohaterowie bawią, uczą, a przede wszystkim zachęcają do interakcji.

Dodaj komentarz