Potoczne wyobrażenia, jak wygląda zarządzanie agencją reklamową, kształtowały w Polakach amerykańskie seriale i filmy. Dla osób z zewnątrz marketerzy, a nawet liderzy korporacyjni, zajmują się głównie spontanicznymi spotkaniami i doznają kreatywnych olśnień ni z tego, ni z owego. A jak wygląda rzeczywistość?
Dowiecie się tego z poniższego artykułu: Agencja reklamowa na sinusoidzie.
Related Posts
Kategoria:Agency lifeSocial media
Czy profil firmowy na LinkedIn wystarczy?
02/06/2021
Wzrost liczby użytkowników na platformie LinkedIn i ich zaangażowania. Wizja zdobywania leadów b2b oraz pozyskiwania nowych...
Kategoria:Agency life
Płatny staż do działów: Client Service, Digital, New Business
17/01/2020
Jeśli pewnego dnia dojdziesz do wniosku, że najlepszym pomysłem na życie jest edukacja w wyższej szkole robienia hałasu i...