Mamy to! Grupa Maciaszczyk znalazła się wśród laureatów prestiżowej nagrody biznesowej przyznawanej przez miesięcznik Forbes firmom, które w ostatnich trzech latach najskuteczniej zwiększyły swoją wartość.
Czym są Diamenty Forbesa?
Diamenty Forbesa to prestiżowe zestawienie najszybciej rozwijających się polskich przedsiębiorstw, przygotowywane przez miesięcznik Forbes we współpracy z firmą analityczną Dun & Bradstreet Poland. W rankingu biorą udział przedsiębiorstwa, które w trzech ostatnich latach najszybciej zwiększyły swoją wartość. Ranking ten cieszy się opinią jednego z najbardziej rzetelnych i wiarygodnych na rynku.
W jaki sposób wyłania się zwycięzców?
Ranking Diamentów Forbesa jest zbudowany w oparciu o tzw. metodę szwajcarską łączącą w sobie metodę majątkową i dochodową. Uwzględnia ona m.in.: wyniki finansowe za lata 2016-2020, wartość majątku, historię płatniczą, wiarygodność płatniczą oraz brak negatywnych zdarzeń prawnych. Nie ma tu przypadków. Nagrodzone firmy dzielone są na trzy kategorie według przychodów ze sprzedaży w ostatnim roku obrachunkowym: firmy małe z przychodem ze sprzedaży od 5 do 50 mln zł, średnie z przychodem od 50 do 250 mln zł, duże z przychodem ze sprzedaży powyżej 250 mln zł. Warto wspomnieć, że w ostatniej kategorii znalazło się kilku naszych Klientów – z tego miejsca chcielibyśmy serdecznie pogratulować!
Obecność Grupy Maciaszczyk wśród firm wyróżnionych tytułem Diamenty Forbesa 2022 to dla nas ogromny sukces i powód do dumy. Zwłaszcza teraz, w czasie kryzysu, z którym zmaga się świat, stanowi to swoiste potwierdzenie siły, zdolności budowania wartości i jakości marki oraz biznesu. Dziękujemy za uznanie i zaufanie – zwłaszcza naszym Klientom, bez których ten sukces nie byłby możliwy. To dla nas ogromna motywacja, by dalej się rozwijać.
Related Posts
Płatny staż do działów: Client Service, Digital, New Business
Jeśli pewnego dnia dojdziesz do wniosku, że najlepszym pomysłem na życie jest edukacja w wyższej szkole robienia hałasu i...
11 sekund na pierwsze wrażenie, czyli jak skutecznie opracować identyfikację wizualną swojej firmy
Jeśli wprowadzasz na rynek nowy produkt lub czujesz, że Twoja obecna marka wymaga odświeżenia, temat brandingu z pewnością Cię...