Podmiot zajmujący się alternatywnymi formami zagospodarowania wód opadowych i roztopowych, wyodrębniony w strukturze AQUANET S.A. w 2021 r.
Na podstawie zamówienia publicznego agencja otrzymała zlecenie na realizację brandingu dla nowej spółki AQUANET S.A. Dokładny zakres działań obejmował zarówno proces kreacyjny, odnoszący się do nazwy i znaku graficznego, jak również kontrolny w zakresie weryfikacji czystości ochronnej zaproponowanych rozwiązań.
Celem było stworzenie brandu nawiązującego do spółki matki, jednoznacznie wskazującego na obszar prowadzonej działalności oraz projekt i skład publikacji będącej wytycznymi dla zagospodarowania wód opadowych w obszarze zabudowy jednorodzinnej.
Finalna propozycja w warstwie słownej pozostała w ścisłym związku z funkcjonującym już brandem, natomiast jej drugi człon wskazuje na działalność związaną z gromadzeniem zasobów wodnych i przetrzymywaniem ich w dłuższej perspektywie czasowej w celu dalszego wykorzystania. W ten sposób powstała nazwa AQUANET RETENCJA. Wypracowany logotyp to znak z elementem graficznym odnoszącym się do kropel deszczu w cyklu zamkniętym. Zaprojektowany sygnet stanowi metaforę obiegu wody i symbolu nieskończoności.
Gotowa publikacja elektroniczna objęła niemal 40-stronicowy dokument, opatrzony schematami rysunkowymi. Efekt naszej pracy sprostał oczekiwaniom klienta i był na tyle zadowalający, że współpracę kontynuowaliśmy przy kolejnych publikacjach dot. retencji wód, dedykowanych innym grupom odbiorców.
Grupa Maciaszczyk spółka jawna
ul. Łazienna 4
61-857 Poznań
NIP: 783-169-11-63