Działania Facebook i LinkedIn dla marki BWT Polska.
Współpracę z klientem rozpoczęliśmy od audytu dotychczasowych działań, a następnie stworzyliśmy strategię komunikacji marki. Do głównych zadań agencji po przejęciu profili na Facebooku i LinkedIn należało: zwiększenie zasięgów publikowanych treści i rozpoznawalności marki w sieci, zwiększenie sprzedaży produktów, a także zbudowanie zaangażowanego grona fanów.
W 2022 roku na Facebooku udało nam się pozyskać ponad 6,5 tys. nowych fanów, a rok później przybyło kolejne 8,5 tysiąca osób, czyli o 27,6% więcej niż w poprzednim roku. Średni zasięg dzienny rok do roku zwiększył się aż o 111,2%, a średni dzienny zasięg organiczny o 87%.
Zasięg na LinkedIn zaś wzrósł w przeciągu roku o ponad 180%.
Podczas działania kampanii Google Ads nasze materiały były wyświetlane 42,9 mln razy, generując tym samym 251 tys. kliknięć.
Grupa Maciaszczyk spółka jawna
ul. Łazienna 4
61-857 Poznań
NIP: 783-169-11-63