BWT Polska

Budowanie rozpoznawalności marki w social mediach

Działania Facebook i LinkedIn dla marki BWT Polska.

Social Media, kampanie online, bumpery reklamowe

zadanie

Współpracę z klientem rozpoczęliśmy od audytu dotychczasowych działań, a następnie stworzyliśmy strategię komunikacji marki. Do głównych zadań agencji po przejęciu profili na Facebooku i LinkedIn należało: zwiększenie zasięgów publikowanych treści i rozpoznawalności marki w sieci, zwiększenie sprzedaży produktów, a także zbudowanie zaangażowanego grona fanów.

cele

  • wzrost rozpoznawalności marki w sieci,
  • zwiększenie zasięgów treści,
  • zbudowanie wokół marki zaangażowanego grona fanów,
  • pozyskanie potencjalnych i realnych klientów,
  • zwiększenie sprzedaży produktów,
  • utrzymanie bieżącego kontaktu z obserwatorami.

efekt

W 2022 roku na Facebooku udało nam się pozyskać ponad 6,5 tys. nowych fanów, a rok później przybyło kolejne 8,5 tysiąca osób, czyli o 27,6% więcej niż w poprzednim roku. Średni zasięg dzienny rok do roku zwiększył się aż o 111,2%, a średni dzienny zasięg organiczny o 87%.

Zasięg na LinkedIn zaś wzrósł w przeciągu roku o ponad 180%.

Podczas działania kampanii Google Ads nasze materiały były wyświetlane 42,9 mln razy, generując tym samym 251 tys. kliknięć.

Usługi digital

zobacz inne realizacje