PAROC

PAROC POLSKA – OCIEPLAMY RELACJE

Piknik rodzinny dla pracowników PAROC POLSKA z okazji 20-lecia firmy!

event

zadanie

Jeden z największych międzynarodowych producentów energooszczędnych i ognioodpornych produktów oraz rozwiązań izolacyjnych z wełny kamiennej zgłosił się do nas w celu przygotowania pomysłu na świętowanie 20-lecia firmy. Na czym zależało klientowi:

Podkreślenie jubileuszu i roli, jaką w rozwoju firmy i lokalnej społeczności odgrywają pracownicy. Hasło miało nawiązywać do branży i rozwiązań klienta.

Jak najwyższa frekwencja pracowników zakładu i budowanie pozytywnego wizerunku marki pracodawcy.

Zaproponowanie całościowej koncepcji – motywu przewodniego, hasła głównego, oprawy wizualnej, scenariusza, atrakcji, dokumentacji foto i wideo, cateringu, bezpieczeństwa – pełnej organizacji.

Znalezienie lokalizacji możliwie jak najbliżej głównego zakładu w Trzemesznie, z łatwym dojazdem i odpowiednią infrastrukturą terenową.

Event miał się odbyć w okresie letnim lub jesiennym.

efekt

Biorąc pod uwagę oczekiwania klienta, zdecydowaliśmy się na zaproponowanie mu plenerowego pikniku rodzinnego.

KONCEPCJA: Zaproponowaliśmy główne hasło: 20 lat w Polsce PAROC POLSKA – OcieplaMY. Wraz z logo komunikowało ono 20-letnią obecność klienta i nawiązywało do branży,jednocześnie podkreślając, że to właśnie dzięki pracownikom i ich zaangażowaniu firma może cały czas się rozwijać i mieć ważny wpływ na lokalną społeczność.
Piknik, na który pracownicy mogli przyjść z całymi rodzinami, stał się idealną okazją do pokazania, że pracodawcy zależy na najbliższym otoczeniu każdego pracownika i do podziękowania za zaangażowanie i udział w rozwoju firmy. W evencie uczestniczyło ponad 1000 osób, w tym również dzieci w różnym wieku.

ATRAKCJE: W ramach pikniku przygotowaliśmy szereg atrakcji dla dzieci i dorosłych, m.in. konkursy z nagrodami, miniolimpiadę sportową dla rodzin, pokaz OSP, dmuchańce i urządzenia piknikowe, strefę dla mam z dziećmi, warsztaty kreatywne, malowanie twarzy i ozdobne tatuaże, fotobudki Całość uświetnił koncert zespołu Żuki Rock and Roll Band.
Dodatkowo każde dziecko przy wejściu na event otrzymało różne gadżety, w tym plecak z elementami odblaskowymi, opaski odblaskowe na rękę, balon i lizak z logo imprezy i inne upominki obrandowane logo klienta.

CATERING: Jednym z najważniejszych aspektów było zapewnienie profesjonalnej strefy cateringowej odpowiedniej dla tego rodzaju imprezy z menu dostosowanym zarówno do dzieci, jak i dorosłych. Aby zoptymalizować koszty i mieć kontrolę nad ilością wydawanych porcji dla ponad 1000 osób, zdecydowaliśmy się na przygotowanie systemu opasek z kuponami na catering, dzięki czemu każdy uczestnik (zarówno dorosły, jak i dziecko) mógł skorzystać z cateringu i nie wyszedł w eventu głodny.

inne elementy

LOKALIZACJA: Klientowi zależało na tym, by event odbył się możliwie jak najbliżej głównego zakładu w Trzemesznie. Zdecydowaliśmy się na wybór lokalnego centrum konferencyjnego, które dysponowało odpowiednio dużym terenem umożliwiającym organizację pikniku na ponad 1000 osób.

OPRAWA: Specjalnie na potrzeby eventu został wyrównany teren, na którym mogliśmy postawić ogromny namiot eventowy o powierzchni prawie 1000 m2, zainstalować scenę, przygotować strefę cateringową z odpowiednią liczbą miejsc siedzących oraz wszystkie niezbędne atrakcje.
Cały teren został dodatkowo wyposażony w odpowiednie zaplecze prądowe i nagłośniony, aby uczestnicy eventu wiedzieli, co i w którym miejscu się dzieje, a muzyka była słyszalna z różnych miejsc. Musieliśmy zadbać również o doświetlenie terenu w godzinach wieczornych oraz zadbać o spójną oprawę graficzną całego eventu (banery, flagi, namioty, tablice itp.).

WAŻNE DODATKI: W ramach różnego rodzaju konkursów oraz miniolimpiady przygotowaliśmy nagrody rzeczowe, wynajęliśmy hostessy, które pomagały w konkursach i przy rejestracji gości oraz zapewniliśmy animatora, który ubrany był w strój brand hero marki OWENS PAROC POLSKA – Różową Panterę.
Z uwagi na skalę eventu zadbaliśmy o adekwatną liczbę osób z firmy ochroniarskiej oraz zaplecze medyczne w postaci karetki na miejscu i kilku ratowników.
Z imprezy została przygotowana dokumentacja filmowa i fotograficzna, w tym ujęcia z drona.

KOMUNIKACJA: Celem wypromowania eventu wśród pracowników przygotowaliśmy plakaty, banery, grafiki i animacje, newsletter czy zaproszenia. Dzięki temu udało się osiągnąć frekwencję na poziomie prawie 90%.

Wydarzenie zakończyło się wielkim sukcesem, do dzisiaj jest dobrze wspominane i wzbudza pozytywne emocje wśród pracowników i lokalnej społeczności. Przełożyło się to na jeszcze lepsze postrzeganie marki firmy jako dobrego pracodawcy.

Employer branding & events

zobacz inne realizacje