Opracowanie strategii komunikacji oraz aktywizacja dotychczasowej społeczności na profilu

Fanpage V33 tworzą fani zainteresowani tematyką DIY, w większości są to kobiety. W ramach opracowanej strategii „It’s Easy” pokazujemy, że odnawianie mebli w domu, przemalowywanie płytek czy podłóg jest proste, a przede wszystkim pozwala oszczędzić czas i pieniądze.

 

Klient:
V33
Wykonane usługi:
Social media, Social Ads

Efekty

W ciągu 2 tygodni od przejęcia profilu liczba fanów wzrosła o 370%, a liczba komentarzy ponad 1000-krotnie! Stworzyliśmy zaangażowaną społeczność, która chętnie dzieli się swoimi metamorfozami, ale również traktuje profil marki w social mediach jako kanał, gdzie może znaleźć inspiracje oraz profesjonalne doradztwo. 

Użytkownicy chętnie korzystają z możliwości zadania marce pytań w wiadomości prywatnej, skąd czerpią wiedzę na temat prawidłowego wykorzystania produktów V33. Cyklicznie organizowane są także konkursy, podczas których w zamian za zdjęcie metamorfoz można wygrać farby renowacyjne marki.

Dodaj komentarz