Raport MMP – Maciaszczyk znów z najwyższymi wynikami!

Rok 2020 nie należał do najłatwiejszych, a 2021 zaskoczył nas jeszcze większą niepewnością i ogromnymi zmianami na rynku. Nie przeszkodziło nam to jednak w realizowaniu naszych postanowień, zdobywaniu nowych kompetencji i pobiciu naszych zeszłorocznych wyników!

Przed Wami zestawienie kolejnej edycji badania satysfakcji klientów agencji reklamowych i domów mediowych. Mamy się czym chwalić!

 

Raport Agencje Marketing Services i Digital 2022

To już 21. edycja badania satysfakcji klientów! Raport Agencje Marketing Services i Digital 2022 jest stworzony na podstawie badania przeprowadzonego przez Kantar w dniach 22.02-06.04.2022 r. Próbę wyjściową stanowiła grupa 2501 osób; z niespełna połową przeprowadzono wywiady. W raporcie znajdziecie omówienie wyników 22 agencji marketing services oraz 21 agencji digital. Znajdziecie tam również naszą firmę! Raport to ponad 105 stron analizy i danych – jest co czytać 🙂

 

Jak poradziła sobie Agencja Maciaszczyk w 2022 roku?

Zdobycie nowych klientów, utrzymanie wszystkich miejsc pracy i rozszerzenie zespołów, a także powiększenie wyników finansowych zaowocowały pozytywną oceną w raporcie i strzałką w górę.

Najwyżej oceniono nas w oferowaniu kompleksowej usługi digitalowej, rozumieniu briefu, a także wywiązywaniu się z obietnic. Poniżej szczegółowe informacje:

 

Osoby zarządzające: Tomasz Maciaszczyk, dyrektor zarządzający, wspólnik, Wojciech Maciaszczyk, wspólnik

Nowi klienci 2021: Sunewmed+, Żabka Polska, BWT Polska, Aquanet, Phoenix Contact Wielkopolska

Utrzymane budżety po przetargach 2020: climowool, Perschmann, ADOB, Fosfan SA, IBF

Stracone budżety 2021: Województwo Wielkopolskie – ROPS

Stała obsługa: climowool, Perschmann, ADOB, V33, Sunewmed+

Klienci projektowi 2021: Żabka Polska, Pro Tools, Aquanet, Phoenix Contact Wielkopolska, Pozkrone

Top projekty 2021: Aquanet „Nie popłyń!”; Sunewmed+ – kompleksowa komunikacja digitalowa; Żabka Polska – komunikacja wewnętrzna

Obroty 2021 i dynamika: b.d., +24%

Revenue 2021 i dynamika: b.d.

Zysk netto 2021 i dynamika: b.d.

Kluczowe zmiany personalne: brak

Liczba zatrudnionych i zmiany: 20 (bz.)

Główne zmiany w strukturze/ofercie: wyodrębniono działy digital oraz client service

Badanie: agencja poprawiła większość wyników na wymiarach szczegółowych; klienci najbardziej doceniają kompleksową obsługę digital 

Wnioski

Zdobywamy szczyty! Jak pokazuje raport MMP, rok do roku poprawiamy swoje wyniki dzięki zintegrowanemu podejściu do naszych klientów oraz kompleksowej obsłudze. Na nasz sukces złożyło się wiele czynników, ale to płynna współpraca między wewnętrznymi działaniami i ciągłe poszerzanie kompetencji pomogły nam utrzymać, a nawet umocnić naszą pozycję na rynku. To wszystko nie mogłoby mieć miejsca, gdyby nie wyjątkowy zespół – nasi eksperci, którzy tworzą Agencję Maciaszczyk, rozwijają ją i kreują trendy.

Dziękujemy naszym Klientom – tym wieloletnim, nowym, a także tym, których utraciliśmy na przestrzeni lat. To Wy stawiacie przed nami codzienne wyzwania, motywujecie do działania i zmian, a także do wdrażania innowacyjnych rozwiązań. Bez Was nie byłoby nas!

 

Dla wszystkich zainteresowanych, którzy mają ochotę sprawdzić nasze zeszłoroczne wyniki – zostawiamy link do artykułu z 2021 roku: https://maciaszczyk.pljak-wypadlismy-w-tegorocznym-raporcie-media-marketing-polska/

pozostałe w kategorii: Marketing 360°