Rozwiązywanie kwestii technicznych na Facebooku – jak uzyskać pomoc supportu?

Kanały social media już dawno stały się jednym z podstawowych elementów naszego życia codziennego. Korzystamy z nich regularnie – dla chwili relaksu, pozyskiwania informacji czy też zawodowo. Większość opcji jest więc bardzo intuicyjna i bez najmniejszego problemu możemy poruszać się wśród profili prywatnych czy biznesowych fanpage’y.

Pomimo łatwości w obsłudze każdy z nas potrzebuje czasami choć małego wsparcia czy pomocy w rozwiązaniu jakiegoś zaistniałego problemu. W takich chwilach przydaje się profesjonalny support. Na Facebooku nie znajdziemy jednak maila czy numeru telefonu, na który moglibyśmy zadzwonić z pojawiającymi się trudnościami związanymi z działaniem portalu. Jest to oczywiście jak najbardziej zrozumiałe, patrząc na to, jak wielkie grono użytkowników posiada serwis. Wymagałoby to posiadania naprawdę ogromnej liczby osób zajmujących się kontaktem z zainteresowanymi.

Jeśli więc chcemy skontaktować się z supportem Facebooka, musimy najpierw zalogować się na swoje konto. W prawym górnym rogu ekranu znajduje się znak zapytania „pomoc i wsparcie”. Następnie z rozwijanego menu wybieramy „zgłoś problem”, gdzie możemy donieść o naszych przeszkodach w użytkowaniu. Drugą opcją jest wybór tak zwanego „centrum pomocy”. Jest to pomoc dla użytkowników w postaci zestawu najczęściej pojawiających się pytań i odpowiedzi. Co ważne,  żeby z niego skorzystać, nie trzeba być zalogowanym użytkownikiem portalu. Często to właśnie w centrum pomocy znajdziemy rozwiązanie naszego problemu. Nie znajdziemy tam jednak specjalistycznej pomocy dotyczącej działań stricte biznesowych na portalu.

Aby zdobyć pomoc na tematy dotyczące firmy, musimy wejść na stronę https://www.facebook.com/business/help. Jest to centrum pomocy dla klientów biznesowych. Warto zapoznać się z zamieszczonymi tam treściami, gdyż znajdziemy tam informacje o wielu aspektach dotyczących prowadzenia strony firmowej na Facebooku. Przeczytamy tam porady dotyczące statystyk, optymalizacji, tworzenia kampanii reklamowych czy zarządzania fanpage’ami. Może więc okazać się, że szukając odpowiedzi na nasze pytania, odkryjemy różne możliwości i rozwiązania, które pomogą nam korzystać z potencjału Facebooka jeszcze bardziej pożytecznie i efektywnie.

pozostałe w kategorii: Digital