Strategia komunikacji na social media – co to tak naprawdę jest i ile kosztuje? Patryk Antczak wszedł w skórę klienta i zadał najczęstsze pytania, które pojawiają się na spotkaniach biznesowych. Na serie pytań odpowiada Ania Ulatowska – szef działu kreatywnego w Agencji Maciaszczyk. Nie miała łatwo 😉 Zapraszamy!
#WSPIERAMYSIĘWKRYZYSIE
DARMOWE doradztwo online i telefoniczne:
e-mail: p.antczak@maciaszczyk.pl
tel.: +48 790 410 511
Related Posts
Jak zacząć pracę w marketingu?
Praca w marketingu – czym tak naprawdę jest i jak ją zacząć? Czy to faktycznie wrzucanie kotków i piesków na profile...
COVID-19: Pandemia z perspektywy marketera [PODCAST]
Pandemia COVID-19 wpływa na wszystkie obszary naszego życia. A jak oddziałuje na aktualne potrzeby konsumenckie? Czy się...